2014. november 23., vasárnap

Summer Throwback

Mint már az előző posztocskában említettem, nyáron voltam Franciaországban. Dinardban laktunk és onnan mászkáltunk mindenfelé, többek közt Dinanba, Saint-Maloba, Rennes-be, Caenbe és más kisvárosokba a környéken. Nagyon sokat nem szeretnék írni róla, mert nem lenne túl pozitív. Minden hely nagyon nagyon bájos volt, csak épp egy nagyon rossz lelki és mentális időszakon mentem keresztül, ezért nem tudtam úgy élvezni, ahogy kellett volna. Ezen az sem segített, hogy nagyon sokat autóztunk és túl sok lehetőségem volt overthinkingelni A legszebb élményem, amikor egyik este kimentünk apukámmal a partra naplementét fotózni és majdnem nem tudtunk visszajönni a sziklás részről, mert a kivezető mólót már kezdte elönteni a dagály. Apukám teljesen bepánikolt, hogy siessünk vissza én pedig nevetve gázoltam bele a vízbe és örültem, hogy végre kaptam valami adrenalin löketet. Ja és amúgy nagyon rossz időnk volt és még aludni is pulcsiban aludtunk. 

Csak egy párat osztanék meg a kedvenc képeim közül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése