2014. november 23., vasárnap

ALLONS-Y

Tudtam, hogy nem szabad saját magamnak deadlineokat gyártani, mert úgysem fogom betartani. Igazából elég sok minden történt velem az elmúlt pár napban és mire hazaértem, mindig hulla fáradt voltam. De már tényleg nagyon várom, hogy belevágjak itt a dolgokba. Olyan julienne-módra. Ennek pedig egy felzárkóztató posztnak kéne lennie, de nem igazán tudom, hogy mit kéne írnom. Csak úgy elkezdem aztán lesz valami.

Szóval mióta nem posztoltam: leérettségiztem, voltam a VOLTon, voltam idén is táborban táboroztatni, dobáltam vízibombákat egy régi orosz laktanyában, fotóztam naplementét Bretagne-ban, ettem osztrigát Normandiában, voltam nagyon depressziós és kevésbé depressziós, pingpongoztam Balatonlellén, megnéztem az összes Wes Anderson filmet, elkezdtem egy turisztikai OKJ-t, hogy csináljak valamit a gap-évemben, rászoktam a kávéra, megszerettem a pinterestet, elkezdtem szépírni és mandalákat gyártani (a fenti kép nem ezt hivatott bemutatni, a többi sokkal badassebb), lett egy csomó fekete ruhadarabom, 19 éves lettem, lett egy új diákigazolványom, amin kancsal vagyok, kijött az új Pink Floyd lemez, amit nagyon megszerettem, életemben először egyedül haza éjszakaiztam, vettem egy csomag csillogós filctollat és fekete-fehér csíkos szívószálat, voltam a müpában a Compagnia Finzi Pasca: Donka című, fantasztikus előadásán, voltam egyedül művészmoziban, voltam egyedül egy fotókiállításon, végighallgattam nagymamám nászéjszaka anekdotáját, voltam egy múmiás kiállításon, segítettem apukámnak új lakást keresni Heidelbergben, levágattam a hajam, énekeltem nagyon hangosan az oktogonon éjszaka, megnéztem és csalódtam az Interstellarban, voltam Wednesday Addams egy nagyon rossz halloweeni buliban, kaptam egy plüss hangyászt a stuttgarti állatkertben, végignéztem egy csomó-csomó Project Runwayt, terveztem saját patterneket (lásd: háttérkép), festettem jégkrémpálcikákat és holnap megyek George Ezra koncertre.

Több így hirtelen nem jut eszembe, de elég szép összefoglalás volt ez igazából. Mostanában pedig a jelentkezéseimmel kéne foglalkoznom, mert Hollandiába és Dániába fogom őket leadni. Csak addig még kéne egy IELTS nyelvvizsga, amihez szintén lusta vagyok. Meg kéne találnom valami munkát. A jogsiról már nagyjából letettem. Februárban úgyis lejár a kresz, addig meg nem tudnám megcsinálni a forgalmit. Nincs is kedvem hozzá, egyáltalán. Nagyon írhatnékom meg kreálhatnékom van, szóval remélem végre tényleg tudok kezdeni valamit a blogolás dologgal. 

Bár mind tudjátok, hogy nem vagyok jó az ígéretek megtartásában (pontosabban rövid időn belül), de azt azért megígérhetem, hogy ennél tartalmasabb és izgalmasabb kontentek várhatók. További szép vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése